Ο κόσμος μου μέσα από τα μάτια σου.

Σε ένα κόσμο χωρίς αισθήσεις χωρίς αισθήματα,η παρουσία σου διαμάντι που πλημμυρίζει με χρώματα τα δακρυσμένα μου μάτια
 Σε ένα κόσμο δίχως τη ζεστασιά της τρυφερότητας, η παρουσία σου οπτασία, με αγκαλιάζει με ζεσταίνει.
 Μα οι άγγελοι μήπως γι αυτό δεν υπάρχουν;
 Να χρωματίζουν, να ζεσταίνουν ,να ψιθυρίζουν την ιστορία του κόσμου, την ομορφιά του κόσμου;
Γίνομαι ένα μαζί σου ,με το σώμα σου με την ψυχή σου,με την αγάπη σου.
 Βλέπω με τα μάτια σου και όλο το χρώμα του σύμπαντος βρίσκεται μπροστά μου.
 Ακούω όπως μου έμαθες να ακούω,
 πουλιά ,αηδόνια τόσα πολλά, νότες που ζωγραφίζουν πίνακες,
 ποίηση όλα είναι ποίηση ,τόση ομορφιά θεέ μου όταν ο μανδύας του έρωτα της αγάπης τυλίγει τα κορμιά μας
Δεν υπάρχει παρελθόν μα ούτε το μέλλον με νοιάζει,μα μόνο τούτη η στιγμή υπάρχει αυτή που αγγίζει το άπειρο
Share on Google Plus

About ektos-ylhs.blogspot.com/

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ