Μελανσόν: «Εγώ δεν είμαι ο Αλέξης Τσίπρας, δεν διαπραγματεύομαι 17 ώρες με ανθρώπους που με προσβάλλουν»

Εγώ δεν είμαι ο Αλέξης Τσίπρας, δεν διαπραγματεύομαι 17 ώρες με ανθρώπους που με προσβάλλουν, δήλωσε ο υποψήφιος πρόεδρος της Γαλλίας με τη σημαία της ριζοσπαστικής Αριστεράς Ζαν-Λουκ Μελανσόν, μιλώντας στον ιστότοπο της γαλλικής εφημερίδας Le Parisien.
Η ατάκα του Μελανσόν για τον Αλέξη Τσίπρα ήταν ο τρόπος του Γάλλου υποποψηφίου να απαντήσει στην κριτική για τις διακηρύξεις του πως θα επαναδιαπραγματευτεί τις καταστατικές συνθήκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με πολλούς να εκτιμούν πως ακόμα κι αν προσπαθούσε, θα έβρισκε απέναντί του τη Γερμανία.
«Οι Γερμανοί δεν έχουν δει ποτέ απέναντί τους μια Γαλλία η οποία να τους λέει όχι», απάντησε ο υποψήφιος πρόεδρος, του οποίου τα δημοσκοπικά ποσοστά έχουν αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες, δίνοντάς του ελπίδες για συμμετοχή στον β' γύρο των εκλογών, στις 7 Μαΐου.
«Εγώ δεν μιλώ 17 ώρες με κάποιον που με προσβάλλει! Εγώ εκπροσωπώ τη Γαλλία!», διακήρυξε ο κ. Μελανσόν, ο οποίος, παρά το ριζοσπαστικό αριστερό προφίλ του, έχει εισαγάγει στον λόγο του - το τελευταίο διάστημα - στοιχεία του ευρωσκεπτικιστικού, εθνοκυριαρχικού λόγου
huffingtonpost.gr
Share on Google Plus

About ektos-ylhs.blogspot.com/

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ