ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ YOUTUBE!



Το Youtube αποτελεί ένα ελεύθερο μέσο, όπου ο καθένας το χρησιμοποιεί με τον τρόπο που του αρέσει. Είτε για να παρακολουθεί μουσικά βίντεο, είτε να εκθέτει τα δικά του προσωπικά βίντεο. Οι πέντε αυτές κοπέλες, Μαρά, Βάνα, Άννα Μαρία, Δανάη και Ελισάβετ, έχουν καταφέρει να απασχολούν τον κόσμο του ελληνικού Youtube, η κάθε μία με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο.


«Καλωσήρθατε στον μαγευτικό κόσμο του My Greek Burlesque! Οι γάτες μου και εγώ εργαζόμαστε σκληρά για να σας δίνουμε ένα υπέροχο βίντεο την εβδομάδα (μερικές φορές και 2)! Πατήστε εγγραφή και γίνετε μπουρλεσκάκι!» 


Μας συστήθηκε ως My Burlesque, μιλώντας άπταιστα  αγγλικά και έχοντας καλή διάθεση, σε συντροφιά με τις δύο γάτες της , άνοιξε τη πόρτα του δωματίου της  στον κόσμο του YouTube. Πρόκειται για την Μάρα Σαμαρτζή, μία από της κορυφαίες Ελληνίδες you tubers  στη κατηγορία Beauty Blogger. Έγινε μέλος στις 3 Απριλίου του 2012, αφήνοντας να δημοσιευτεί το πρώτο της βίντεο στις 19 Ιανουαρίου του 2012, με θέμα τη συλλογή από τα κοσμήματα της. Η Μάρα διέθετε μόνο ένα αγγλικό κανάλι, δίχως να γνωρίζει ακόμα την ελληνική κοινότητα του YouTube. Αργότερα στις 22 Απριλίου του 2012 άνοιξε το ελληνικό της κανάλι, ανεβάζοντας το πρώτο της βίντεο στις 25 Απριλίου του 2012, απατώντας σένα Tag με θέμα τον ύπνο. Για καιρό λειτουργούσε και τα δύο κανάλια της, ώσπου σταμάτησε να ανεβάζει βίντεο στο αγγλικό της κανάλι. Το My Greek Burlesque λοιπόν, έχει φτάσει στους 65.083 συνδρομητές και αγγίζει τις 9.327.758 προβολές! 


Η Θεσσαλονικιά Βάνα, έγινε μέλος του YouΤube στις 14 Φεβρουαρίου του 2007, ανοίγοντας το κανάλι της με την ονομασία Vana Papadoloy, ανεβάζοντας το πρώτο της βίντεο στις 22 Ιανουαρίου του 2013, με θέμα "Ένα απλό και γρήγορο καθημερινό μακιγιάζ". Η Βάνα γνωρίζει καλά το χώρο του modeling έχοντας εργαστεί ως μοντέλο, αποφάσισε να γίνει Youtuber αποκαλύπτοντας τα μυστικά ομορφιά της, όπως άλλωστε τα έμαθε από το Youtube. Το κανάλι της κατέχει πλέον 56.397 συνδρομητές, με 6.757.478 προβολές.


Ζήτα μου ότι θες! Άμεσα προκλητική, κάνοντας τη πρώτη της εμφάνιση στο Netwix, το μεγαλύτερο διαδικτυακό κανάλι της Ελλάδος, καταχωρώντας τη πρώτη εκπομπή δημοσίως στις 27 Νοεμβρίου 2013. Έγινε μέλος στη κοινότητα του Youtube, 21 Ιανουαρίου 2015 ανεβάζοντας το πρώτο της βίντεο στις 4 Φεβρουαρίου 2015 με θέμα "Πώς να τυλίξεις τον άντρα σου". Η Ami Yiami Tube, δε διστάζει να τσαλακωθεί μπροστά στη κάμερα, "σατιρίζοντας" θέματα που υπάρχουν στη καθημερινή μας ζωή και γενικότερα διάφορες ανθρώπινες συνήθειες, κάνοντας το κανάλι της να αγγίζει τις 4.512.458 προβολές με 53.128 συνδρομητές. ΤΣΙΟΥ ΜΠΙΟΥ ΜΙΟΥ Άννα Μαρία Βέλλη, περιμένουμε με ανυπομονησία το επόμενο σου βίντεο.


"Γεια σας καλώς ήρθατε πίσω στο κανάλι μου!" Με αυτό τον χαιρετισμό μας υποδέχεται i Mikri Ollandeza στο δικός της κόσμος, παρουσιάζοντας τα δικά της στοιχεία ομορφιάς με την ιδιομορφία του vintage. Έγινε μέλος στις 11 Φεβρουαρίου του 2013, το πρώτο της βίντεο είχε ως θέμα "Vintage inspired 50s Hairstyle" και δημοσιεύτηκε στις 30 Απριλίου 2013. Σήμερα το κανάλι της έχει φτάσει στους 40.365 συνδρομητές αγγίζοντας τις 4.380.451 προβολές. Είναι η Δανάη Γεωργαντά και μας περιμένει στο επόμενο της βίντεο.



"Γειά σας είμαι η Ελισάβετ και είμαι 16 ετών! :) [τώρα είμαι 18.. ο χρόνος περνά]  Αυτό είναι το κανάλι μου στο Youtube στο οποίο ανεβάζω βίντεο σχετικά με ότι μου κατέβει! Μ'αρέσουν πολύ τα vlogs, κάνω βίντεο στα οποία μοιράζομαι μαζί σας την γνώμη μου σχετικά με διάφορα θέματα, απαντάω στις ερωτήσεις σας, σας δείχνω πως να φτιάχνεται τα φαγητά που μου αρέσουν και γενικά αν μου καπνίσει ανοίγω την κάμερα και κάνω βίντεο :D  Μέσα από αυτό το κανάλι θέλω να γίνουμε μία παρέα και να μοιραζόμαστε...ξέρετε, τα δικά μας :) Έχω πολύ όρεξη και καλή διάθεση και θα χαιρόμουν πολύ αν μπένατε και εσείς στο ταξίδι μου αυτό!!  Κάντε εγγραφή και μην διστάσετε να αφήνετε σχόλια στα βίντεο μου γιατί θέλω να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ μας :D"

Αυτή είναι η περιγραφή της Seniora Elis για το κανάλι της στο Youtube, το οποίο άνοιξε στις 5 Μαΐου του 2015 ανεβάζοντας κιόλας την ίδια μέρα το πρώτο της βίντεο με τίτλο "Το πρώτο μου βίντεο", κάνοντας πρόβες για το πώς να λέει το "Γεια σας κορίτσια", αφήνοντας τον εαυτό της ελεύθερο να μιλάει εξηγώντας τους λόγους που αποφάσισε να γυρίσει τα βίντεο της. Αν και για το νεαρό της ηλικίας της έχει καταφέρει να φτάσει στις 6.022.671 προβολές, με 41.874 συνδρομητές να παρακολουθούν τα βίντεο της.

CONSTANTINE

Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ