Τρέξτε να σώσετε ότι απέμεινε από τον χάρτινο κόσμο σας …


Με ακούτε ;  Είμαι εδώ! Είμαι άνθρωπος!! Έχω δικαίωμα να ζήσω , να νιώσω , να αγαπηθώ, να ερωτευτώ! Όχι δεν σας το επιτρέπω! Δεν σας επιτρέπω να ορίσετε την ψυχή μου, αρκετά ορίζεται το μυαλό μου! Η ψυχή μου , μου ανήκει! Ναι , πείτε με τρελό, ανώμαλο ,τέρας! Αυτό είμαι για σας ! Ένα τέρας! Ότι δεν μπορούμε να κατανοήσουμε το πνίγουμε σε ταμπέλες, το φυλακίζουμε στο περιθώριο ώσπου να σαπίσει και να θαφτεί από το μίσος. Δεν θέλω πια να σας κοιτάζω! Σιχάθηκα αυτό το λαμπερό ψέμα που ονομάσατε κοινωνία! Σιχάθηκα τις σπηλιές του φόβου και τα σίδερα της διαφορετικότητας. Ορμάω πάνω τους να ματώσει το κορμί μου, στο όνομα της ελευθερίας.

 Μου χαριστικέ μια ζωή. Μόνο μία! Θέλω να την χτίσω όπως εγώ ποθώ! Φύγετε μακριά μου. Τραβήξτε τα χέρια σας από πάνω μου . Δεν μπορείτε πια να με σταματήσετε . Δεν μπορείτε να με κρύψετε στο πλήθος. Η φωτιά δεν κρύβεται , δεν περιορίζεται. Όσο και αν πιστέψατε πως μπορείτε να την ελέγξετε, κάνατε λάθος. Πολεμήστε την! Θα έρθει η στιγμή που θα φουντώσει ανεξέλικτη και θα σας καταπιεί. Και τότε, μόνο τότε θα μάθετε να την σέβεστε! Ακούτε τα ουρλιαχτά μου και φοβάστε! Έτσι πρέπει! Εσείς θρέψατε αυτό το εκκωφαντικό τραγούδι, την στιγμή που προσπαθήσατε να στραγγαλίσετε την φωνή μου. Τρέξτε να σώσετε ότι απέμεινε από τον χάρτινο κόσμο σας … Η καταιγίδα ξέσπασε!

ΣΙΣΣΥ ΜΑΚΡΙΔΟΥ
Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ