Μουσική.Ο καλύτερος μου Φίλος

Κάτι μου λέει πως έχω περάσει όλη τη ζωή μου απολαμβάνοντας τη μουσική.
Ακούγοντάς τη.Αν με κρεμάσει κανείς με τα πόδια επάνω και το κεφάλι κάτω είμαι σίγουρος ότι θα πέσουν από τα αυτιά μου νότες.Ανέκαθεν ήταν φίλη μου και μέσο ανακούφισης σε καλές και άσχημες στιγμές,γιατί διαθέτει μια μαγεία που θα μας χαρίζει πάντα αυτό που ποθεί η καρδιά μας η ψυχή μας!
Είμαι σίγουρος πως οι πρόγονοι μας ήταν σε θέση να δημιουργήσουν μουσική πριν να είναι σε θέση να μιλήσουν.
Όλοι χρειάζεται να βλέπουμε λιγότερο και να ακούμε περισσότερο,και αυτό θα μας βοηθήσει να μπορούμε να διακρίνουμε καλύτερα.Και τότε θα διαπιστώσουμε ότι ο κόσμος μπορεί να γίνει καλύτερος.
Share on Google Plus

About ektos-ylhs.blogspot.com/

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ