Αξιολόγηση ήταν και γέρασε!


Αυτό πάλι με την αξιολόγηση κάτι από Γιοφύρι της Άρτας μου θυμίζει. Από τον Γενάρη την ακούω και φτάσαμε Απρίλη. Σε λίγο θα μας μιλάνε με τέρμινα, έτσι για να είμαστε και μέσα βρε αδελφέ. Στην τελευταία ενημέρωση ο υπουργός όρισε σαν νέα ημερομηνία αξιολόγησης την εικοστή δευτέρα του Απρίλη. Πάσχα, άνοιξη, ανθίζουν τα λουλούδια, θα μας κάτσει βαρύ και το κατσίκι, ας το πάμε καλύτερα από τώρα για τον Ιούνη. Υπουργέ μου τι θα λέγατε για της 7 του Ιούνη, είναι και το τυχερό μου νούμερο(δύο τυχερά νούμερα έχω υπουργέ μου, ένα το 7 και ένα εσένα). Έχετε δίκιο υπουργέ μου μέσα στον Ιούνη αρχίζουν και τα μπάνια, την αξιολόγηση θα κοιτάμε; Θα σου πρότεινα τον Αύγουστο αλλά κάτι πήρε το αυτί μου ότι θα λείπεται διακοπές για Μύκονο μεριά. Να σας πω για Σεπτέμβρη; Τι Υπουργέ μου, ανοίγουν τα σχολεία και πρέπει να βγείτε για ψώνια;( Ή πρέπει να βγει το "ψώνιο"). Και πέρασαν οι μήνες , πέρασαν τα χρόνια, δεν την πηδάς ρε υπουργέ μου και την αξιολόγηση, μόνο εμένα θα πηδάς; Για αυτό σου λέω, σε τέρμινα να μετράς και όχι σε μήνες Υπουργέ μου.
Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ