Από το πρωί δεκάδες βέσπες κάνουν την εμφάνισή τους στους κεντρικούς δρόμους της Κοζάνης, με προορισμό τον Υδροηλεκτρικό Σταθμό Ιλαρίωνα. Εκεί, οι μηχανικοί της ΔΕΗ θα τους ξεναγήσουν στις εγκαταστάσεις του σταθμού για να δουν από κοντά πώς παράγεται η υδροηλεκτρική ενέργεια.
“Περιμένουμε περισσότερα από 150 άτομα στην Κοζάνη αυτό το τριήμερο (7-9 Οκτωβρίου). Είναι η τέταρτη χρονιά που διοργανώνουμε αυτήν την εκδήλωση, η οποία ξεκινάει το απόγευμα της Παρασκευής, με την υποδοχή των Vespisti”, αναφέρει ο δημοσιογράφος Σωκράτης Μουτίδης, μέλος του Vespa club Κοζάνης.
Η μέρα του Σαββάτου θα κλείσει με μια συναυλία με την Πέννυ Μπαλτατζή και την Κυριακή, μετά από ένα παραδοσιακό πρωινό, οι Vespisti θα επιστρέψουν στη... βάση τους.
Η επόμενη παγκόσμια συνάντηση έχει προγραμματιστεί να γίνει στη Γερμανία. Στο μεταξύ όμως διεξάγονται πολλές εκδηλώσεις εντός Ελλάδας, όπως αυτή που διοργανώνει το Vespa Club Κοζάνης. Πρόκειται για ένα πολύ δραστήριο club το οποίο κάθε Οκτώβριο πραγματοποιεί το "ΟctoberVesp
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου