
Στη διάθεση των ποδοσφαιριστών του να αλλάξουν σελίδα, μετά την οικτρή αποτυχία της Εθνικής Ελλάδας στα προκριματικά του EURO 2016, εστίασε ο Μίχαελ Σκίμπε, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ενόψει του αγώνα με την Κύπρο.
«Ξεκινήσαμε σίγουρα μερικά πράγματα, αλλά και μέσα στην ομάδα άλλαξε κάτι. Δύο χρόνια έφαγε "ξύλο" η ομάδα και πλέον όλοι δεν το θέλουν άλλο. Θέλουν αλλαγή», υπογράμμισε ο Γερμανός εκλέκτορας, δίνοντας το στίγμα της προσπάθειας που ξεκίνησε υπό την καθοδήγησή του.
Ο Σκίμπε ρωτήθηκε για το αν θα είναι ευχαριστημένος με την κατάκτηση τεσσάρων βαθμών στα παιχνίδια με Κύπρο και Εσθονία, για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018. «Πρέπει να συγκεντρωθούμε στον πρώτο αγώνα με την Κύπρο για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και με τη θέληση που έχουμε να νικήσουμε και στην Εσθονία. Γνωρίζοντας ότι ακολουθούν τα παιχνίδια με τη Βοσνία και το Βέλγιο, όπου θα παίξουμε με δύο πολύ καλές ομάδες, κάθε βαθμός βοηθάει», απάντησε.
Η Εθνική βγάζει ως τώρα αμυντικά προβλήματα, παρά τη στελέχωσή της με ποδοσφαιριστές υψηλού επιπέδου. Πού το αποδίδει ο Σκίμπε; «Κάναμε απλώς λάθη ή ο αντίπαλός μας έπαιζε ωραία και καλά. Ως ομάδα έχουμε καλή άμυνα στα τελευταία ματς και είναι ιδιαίτερη ευχαρίστηση για μας ότι μετά το 1-0 στην Ολλανδία συνεχίσαμε το παιχνίδι μας και ήρθε το θετικό αποτέλεσμα. Συνολικά στα τελευταία τέσσερα παιχνίδια δεχτήκαμε λιγότερες φάσεις και επιθέσεις. Και μην ξεχνάμε ότι με την Ισλανδία έλειπαν πολλοί παίκτες, αλλά είναι σωστό να πούμε πως είχαν ευκαιρίες. Σήμερα όμως η ομάδα στέκεται καλύτερα απ΄ ό,τι στις αρχές», υπογράμμισε.
Όσο για το εάν στη σημερινή Εθνική υπάρχουν οι προσωπικότητες του χθες; «Το πιο σημαντικό είναι αυτοί οι καλοί παίκτες να κάνουν μια καλή ομάδα. Το θέμα είναι να έχουμε όλοι τον ίδιο στόχο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το ρόστερ. Έχουμε και έμπειρους παίκτες και νεαρούς, που έχουν δίψα. Σε όλες τις θέσεις έχουμε καλούς παίκτες», είπε.
Αναφορικά με την επιθετική λειτουργία, σχολίασε ότι «έχουμε τη δυνατότητα να βάλουμε παραπάνω από ένα γκολ, αλλά πρέπει να δούμε και το πώς δεν θα δεχτούμε γκολ και θα κρατήσουμε το μηδέν. Είναι σημαντικό ότι στην άμυνα στεκόμασταν πολύ δυνατά και αυτό το 1-0 φέρνει τους ίδιους πόντους με το 4-0 και το 4-1. Αλλά χαιρόμαστε με κάθε γκολ, διότι όλοι οι βαθμοί μετρούν».
Ερωτηθείς για το πόσο απέχει η εικόνα της Εθνικής από εκείνη που έχει στο μυαλό του, τόνισε πως «αύριο κιόλας πρέπει να δείξουμε το καλύτερό μας πρόσωπο. Η "αδελφική" μάχη πρέπει να είναι δυνατή. Πρέπει να είμαστε δυνατοί. Αλλά στα τελευταία ματς δείξαμε ότι είμαστε σε καλό δρόμο για να έχουμε το επίπεδο που θέλουμε».
Ως προς τον αντικαταστάτη του Σάμαρη, πάντως, δεν θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά του: «Να πούμε πως θα μας λείψει ο Ανδρέας, γιατί έχει δείξει την κλάση του. Αλλά σε μια καλή ομάδα πρέπει να βρούμε έναν άλλον παίκτη και αυτή την στιγμή δεν μπορούμε να πούμε. Είναι το δικαίωμα των παικτών να το μάθουν πρώτοι».
Γιαννιώτας: «Περίεργο να παίζουμε Έλληνες εναντίον Ελλήνων»
Ανάμεικτα θα είναι τα συναισθήματα για τον Γιάννη Γιαννιώτα στον αυριανό αγώνα της Εθνικής ομάδας με την Κύπρο, αφού ο Έλληνας διεθνής επιθετικός αγωνίζεται στη Μεγαλόνησο με τον ΑΠΟΕΛ.
«Πρέπει να είμαστε πολύ σοβαροί στο παιχνίδι μας. Είναι διαφορετικό και περίεργο να παίζουμε Έλληνες εναντίον Ελλήνων. Πρέπει να είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι. Αισθανόμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε στις επιτυχίες. Έχουμε τους παίκτες και τους χαρακτήρες για να συνεχίσουμε το έργο που έχουμε ξεκινήσει», υπογράμμισε εκπροσωπώντας τους διεθνείς στη συνέντευξη Τύπου.
Ως προς το πού θα πρέπει να εστιάσει η Εθνική; Κατά τον Γιαννιώτα αυτό δεν έχει και τόσο ιδιαίτερη σημασία, αφού «η Κύπρος είναι Ελλάδα και όχι δεύτερη Ελλάδα. Η Κύπρος θα έρθει προετοιμασμένη κατάλληλα, θα έρθει διαβασμένη. Μας ξέρουν καλά τόσα χρόνια, το ίδιο κι εμείς. Από εκεί και πέρα σημασία δεν έχει τι θα πω εγώ, αλλά το αν θα τα μεταφέρει το επιτελείο όπως πρέπει».
Χριστοφόρου: «Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, άλλο η νίκη του ΑΠΟΕΛ»
Η Κύπρος περιμένει με ανυπομονησία τον αγώνα με την Ελλάδα, στόχος της είναι να εμφανιστεί ανταγωνιστική απέναντι σε μια ομάδα με ποιότητα, ενώ η νίκη του ΑΠΟΕΛ επί του Ολυμπιακού ήταν μεγάλη αλλά πρόκειται για κάτι διαφορετικό, υπογράμμισε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο ομοσπονδιακός προπονητής των Κυπρίων, Χριστάκης Χριστοφόρου. Από την πλευρά του, ο Γιώργος Εφραίμ επισήμανε ότι εκτός γηπέδου θα είναι αδέλφια με τους Έλληνες διεθνείς.
«Περιμένουμε με ανυπομονησία το αυριανό παιχνίδι, σε ένα ωραίο γήπεδο με πολλούς φιλάθλους. Είναι ένας αγώνας τον οποίο και οι δύο ομάδες θέλουν να κερδίσουν. Γνωρίζουμε πολύ καλά την Ελλάδα, γνωρίζουμε την ποιότητα που διαθέτουν οι ποδοσφαιριστές της και είμαστε σίγουροι ότι θα γίνει ένα πολύ καλό παιχνίδι. Η ομάδα μας προετοιμάστηκε σε εξαιρετικές συνθήκες, το κλίμα είναι εξαιρετικό και είμαστε όλοι έτοιμοι για να διεκδικήσουμε ένα θετικό αποτέλεσμα», ήταν η τοποθέτηση του Χριστοφόρου.
Ερωτηθείς για τη νίκη του ΑΠΟΕΛ επί του Ολυμπιακού, ο τεχνικός της Κύπρου τόνισε: «Πρώτα απ΄ όλα πρέπει να παραδεχθούμε ότι ήταν μια μεγάλη νίκη για το ΑΠΟΕΛ, έναντι ενός πολύ μεγάλου αντιπάλου, ο οποίος πρωταγωνιστεί στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Για μας όμως είναι ένας ξεχωριστός αγώνας. Ένα παιχνίδι που ξεκινά από το 0-0 μεταξύ δύο διαφορετικών ομάδων».
Για το ιατρικό δελτίο της ομάδας του ανέφερε πως σχεδόν όλοι οι παίκτες του είναι πολύ καλά, εκτός από τον Πιέρρο Σωτηρίου τον οποίο περίμενε να δει στην αποψινή προπόνηση, ενώ για το που αντλεί την αισιοδοξία του καθώς η Κύπρος προέρχεται από κακό παιχνίδι και ήττα (0-3) απέναντι στο Βέλγιο, απάντησε: «Σε κάθε παιχνίδι θέλουμε να είμαστε διεκδικητικοί. Υπάρχουν όμως κάποιες ομάδες, όπως το Βέλγιο, απέναντι στις οποίες ήταν πολύ δύσκολο για μας να πάρουμε αποτέλεσμα. Έχουμε αναλύσει το παιχνίδι και τα λάθη μας και πιστεύω ότι θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση αύριο».
Όσο για τους παίκτες που ξεχωρίζει από την Εθνική Ελλάδας; «Βλέπω μια ομάδα με πάρα πολύ ποιότητα, ο κάθε ένας είναι ξεχωριστός, αλλά δεν θα ήθελα να αναφερθώ προσωπικά», ήταν η απάντησή του.
Από την πλευρά του, ο Εφραίμ δήλωσε πως «το αυριανό παιχνίδι είναι πάρα πολύ σημαντικό για την μετέπειτα πορεία της ομάδας μας. Είναι και πολύ ιδιαίτερο λόγω των κοινών σημείων που έχουμε σαν χώρες, όμως θα είμαστε αντίπαλοι για 90 λεπτά και ελπίζω να πάρουμε κάτι πολύ καλό από το παιχνίδι».
Όσο για το αν ο αντίπαλος αποτελεί έξτρα κίνητρο για τους Κύπριους διεθνείς; «Είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Ειδικά για τους μικρούς, όμως, που θέλουν να κάνουν μια καλή μεταγραφή, όλα τα παιχνίδια είναι το ίδιο, γιατί στις Εθνικές ομάδες μιλάμε για ένα υψηλό επίπεδο. Το ότι έχουμε πολλά κοινά σημεία είναι κάτι ιδιαίτερο για τους ποδοσφαιριστές»
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου