Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων (ΕΛΠΑ) έγινε γνωστή ως μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρείες -με τη νομική μορφή του σωματείου- παρέχοντας επί δεκαετίες υπηρεσίες οδικής βοήθειας οχημάτων.
Σύμφωνα με στοιχεία που προκύπτουν από τη δημοσιογραφική έρευνα της «Εφ.Συν.», την τελευταία δεκαετία η ΕΛΠΑ έχει μετατραπεί σε θύλακα οικονομικών σκανδάλων.
Παράλληλα, απλήρωτοι παραμένουν εκατοντάδες εργαζόμενοι του ομίλου, ορισμένοι εκ των οποίων εξαιρετικά «επιτήδειοι» εκμεταλλεύονται την εγκληματική αδράνεια ελεγκτικών μηχανισμών και τη διαχρονική απροθυμία των κυβερνήσεων, αποκομίζοντας προσωπικό κέρδος.
Τα πραγματικά θύματα αυτής της κατάστασης απόλυτης ανομίας δεν είναι άλλοι από τους πολίτες-συνδρομητές, που πριν από το 2013 ήταν πάνω από 250.000 ενώ σταδιακά μειώνονται.
Η περίπτωση της ΕΛΠΑ δεν αναδεικνύει μόνο το modus operandi επιχειρηματιών, όπως ο Βασίλης Δεσποτόπουλος, ανώτατο διευθυντικό στέλεχος της ΕΛΠΑ επί χρόνια, αλλά προκαλεί ερωτήματα για την αναιμική στάση των αρμόδιων υπηρεσιών και θεσμών (ΙΚΑ, εφορίες, υπουργεία Μεταφορών και Εργασίας, εισαγγελείς κατά της διαφθοράς, Οικονομική Αστυνομία, Αρχή καταπολέμησης μαύρου χρήματος, Περιφέρεια Αττικής).
Παράλληλα διαφαίνεται ότι η παράξενη σιωπή των ανταγωνιστριών -υγιέστερων υποτίθεται οικονομικά- εταιρειών σχετικά με τα κακώς κείμενα μιας επιχείρησης που αμαυρώνει τον κλάδο μόνο τυχαία δεν είναι
Κώστας Ζαφειρόπουλος
efsyn.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου