Μου ζητάς να έρθω να μιλήσουμε...


Μου ζητάς να έρθω να μιλήσουμε... Τι είναι αυτό που θέλεις να μου πεις; Τι είvαι αυτό που περιμένεις να ακούσεις από εμένα; Θέλεις απλά να μου προσάψεις για ακόμη μια φορά ευθύνες για όλα αυτά που προσδοκούσες από μένα, για όλα αυτά που ονειρεύτηκες για μένα, για όλα αυτά που δεν ήμουν αντάξιά τους και ποτέ δεν θα είμαι. Δεν θα έρθω και το ξέρεις. Δεν θα έρθω να πληγώσεις και πάλι τις ευαισθησίες μου μιλώντας μου για τις νέες κατακτήσεις σου! Δεν θα έρθω να θρηνήσω μαζί σου έναν έρωτα που εκτελέστηκε προτού φτάσει στην εφηβεία. Τα συναισθηματικά αποθέματα μου πλέον εξαντλήθηκαν. Πέθανα πολλές φορές για να καταφέρω να επιβιώσω…

Μπορεί να καταριέσαι που έδωσες τον εαυτό σου την στιγμή που εγώ δεν είχα τίποτα να δώσω . Περιφρόνησε όσο θέλεις την ψυχή μου στην οποία δεν υπάρχει τίποτα ζωντανό πλέον το οποίο αξίζει να λάβεις. Είναι κενή ενώ η δική σου πλουτίζει μέρα με την μέρα . Πόση γοητεία πλαισιώνει αυτόν τον πλούτο…;


Μου ζητάς να έρθω να μιλήσουμε... Πάψε να μου το ζητάς! Είναι πραγματικά πολύ επίπονο να στο αρνούμαι την στιγμή που εσύ το ζητάς και το ξαναζητάς σαν ένα γλυκό άρωμα  ανέμου πάνω στο πρόσωπό μου. Πόσες στρώσεις κυνισμού θεωρείς πως κατέχω…; Πόσο πέτρινες πιστεύεις πως είναι οι αισθήσεις μου ώστε να σε αρνούνται διακαώς, να αρνούνται έστω και αυτήν την  απλή συνεύρεση των δυο μας…; 

Δεν αντέχω πλέον την παράνοια του κορμιού και του μυαλού μου… Τρέξε ! Φύγε! Φύγε μακριά μου! Όσο ακόμα μπορείς να διακρίνεις την έξοδο… Τρέξε ! Φύγε! Προτού αναγκαστώ να σε εμποδίσω … Φύγε! Φύγε… Μείνε…

ΣΙΣΣΥ ΜΑΚΡΙΔΟΥ
Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ