Όσο επεισοδιακές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές, αλλό τόσο ήταν σχεδόν
αδιάφορος ο αγώνας της Ουγγαρίας. Αυτός δεν έκρυβε μεγάλες συγκινήσεις,
με τον Λιούις Χάμιλτον να ελέγχει τον ρυθμό και τη μοναδική μεγάλη μάχη
που είδαμε να είναι αυτή μεταξύ του Μαξ Φερστάπεν και Κίμι Ραϊκόνεν για
την πέμπτη θέση.
Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, κρατούσε πίσω του τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ακόμα κι όταν αυτός πλησίαζε, και έφτασε στην τρίτη σερί νίκη του, η οποία τον έφερε για πρώτη φορά στην κορυφή της βαθμολογίας.
Όσο για τον Ρόσμπεργκ, έμεινε δεύτερος χάνοντας το προβάδισμα που είχε μέχρι τώρα στη σεζόν, κάτι που οφείλεται κυρίως στην κακή εκκίνησή του, όταν έχασε δύο θέσεις από Χάμιλτον και Ντάνιελ Ρικιάρντο για να βρεθεί τελικά πίσω από τον ομόσταυλό του.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον Αυστραλό, έμεινε πίσω στα πρώτα πιτ στοπ, αλλά ανέκτησε την τρίτη θέση για να ανέβει και αυτός στο βάθρο, αφού δεν πτοήθηκε από την απειλή του Σεμπάστιαν Φέτελ στο φινάλε. Ο Γερμανός δεν ήταν σε θέση να καταφέρει κάτι παραπάνω από την τέταρτη θέση, ενώ όπως προαναφέραμε η μεγαλύτερη και πιο αξιόλογη μάχη του αγώνα ήταν μεταξύ Φερστάπεν, Ραϊκόνεν.
Πρόκειται για δύο εξαιρετικούς πιλότους και το έδειξαν στην πίστα, αν και ο Ολλανδός έκανε ένα λάθος. Ο Iceman πίεζε συνεχώς, ο πιλότος της Red Bull... έπαιζε εξαιρετική άμυνα, όμως άλλαξε δύο φορές γραμμή, όταν επιχείρησε να τον περάσει αυτός της Ferrari.
Αποτέλεσμα ήταν οι δυο τους να έχουν επαφή και να σπάσει ένα κομμάτι στην μπροστινή αεροτομή του Φινλανδού, όμως δεν πτοήθηκε και συνέχισε να πιέζει παρά την ταλάντωσή της μέχρι τέλους δίχως να πετύχει τον στόχο του, ώστε να μείνει έκτος πίσω από τον Φερστάπεν. Από εκεί και πέρα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Φερνάντο Αλόνσο, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Βαλτέρι Μπότας και Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι είχαμε μόνο μία εγκατάλειψη, αυτή του Τζένσον Μπάτον λόγω προβλήματος στα φρένα, και λίγο έλλειψε να έχουμε... απαρτία στον τερματισμό, κάτι που θα γινόταν για δεύτερη φορά φέτος, αφού το ίδιο είχε γίνει και στην Κίνα.
φωτο αρχείου
πληροφοριες: gazzetta.gr
Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, κρατούσε πίσω του τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ακόμα κι όταν αυτός πλησίαζε, και έφτασε στην τρίτη σερί νίκη του, η οποία τον έφερε για πρώτη φορά στην κορυφή της βαθμολογίας.
Όσο για τον Ρόσμπεργκ, έμεινε δεύτερος χάνοντας το προβάδισμα που είχε μέχρι τώρα στη σεζόν, κάτι που οφείλεται κυρίως στην κακή εκκίνησή του, όταν έχασε δύο θέσεις από Χάμιλτον και Ντάνιελ Ρικιάρντο για να βρεθεί τελικά πίσω από τον ομόσταυλό του.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον Αυστραλό, έμεινε πίσω στα πρώτα πιτ στοπ, αλλά ανέκτησε την τρίτη θέση για να ανέβει και αυτός στο βάθρο, αφού δεν πτοήθηκε από την απειλή του Σεμπάστιαν Φέτελ στο φινάλε. Ο Γερμανός δεν ήταν σε θέση να καταφέρει κάτι παραπάνω από την τέταρτη θέση, ενώ όπως προαναφέραμε η μεγαλύτερη και πιο αξιόλογη μάχη του αγώνα ήταν μεταξύ Φερστάπεν, Ραϊκόνεν.
Πρόκειται για δύο εξαιρετικούς πιλότους και το έδειξαν στην πίστα, αν και ο Ολλανδός έκανε ένα λάθος. Ο Iceman πίεζε συνεχώς, ο πιλότος της Red Bull... έπαιζε εξαιρετική άμυνα, όμως άλλαξε δύο φορές γραμμή, όταν επιχείρησε να τον περάσει αυτός της Ferrari.
Αποτέλεσμα ήταν οι δυο τους να έχουν επαφή και να σπάσει ένα κομμάτι στην μπροστινή αεροτομή του Φινλανδού, όμως δεν πτοήθηκε και συνέχισε να πιέζει παρά την ταλάντωσή της μέχρι τέλους δίχως να πετύχει τον στόχο του, ώστε να μείνει έκτος πίσω από τον Φερστάπεν. Από εκεί και πέρα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Φερνάντο Αλόνσο, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Βαλτέρι Μπότας και Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι είχαμε μόνο μία εγκατάλειψη, αυτή του Τζένσον Μπάτον λόγω προβλήματος στα φρένα, και λίγο έλλειψε να έχουμε... απαρτία στον τερματισμό, κάτι που θα γινόταν για δεύτερη φορά φέτος, αφού το ίδιο είχε γίνει και στην Κίνα.
φωτο αρχείου
πληροφοριες: gazzetta.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου