Προσλήψεις 996 ατόμων προωθεί το υπουργείο Υποδομών σε μετρό τραμ, ΗΣΑΠ και λεωφορεία του ΟΑΣΑ.
Ειδικότερα σύμφωνα με προαναγγελία του υπουργού υποδομών και Μεταφορών η ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), προωθεί την πρόσληψη 130 οδηγών και 170 τεχνιτών.
Στο υπουργείο καταβάλλουν προσπάθεια για ένταξη νέου στόλου οχημάτων στο ΕΣΠΑ, με βάση μελέτη που εκπονήθηκε από τη διοίκηση της ΟΣΥ. Παράλληλα στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ (λεωφορεία και τρόλεϊ) πέρασε ρητά η πρόβλεψη προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες και προωθεί 495 προσλήψεις νέων οδηγών και 201 τεχνιτών. Σύμφωνα με αναλογιστικές μελέτες προωθούνται προσλήψεις, οι οποίες δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.
Οι παραπάνω ειδικότητες κρίνονται απαραίτητες για να αναδειχτούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τον κοινωνικό – αναπτυξιακό ρόλο των Δημόσιων ΜΜΜ. Ο κ Σπίρτζης συμπλήρωσε ότι 900 οδηγοί έχουν αλλάξει ειδικότητα, εκ των οποίων οι 400 με αποφάσεις της Διοίκησης και οι 300 με γνωμάτευση γιατρού. Γίνεται κατανοητό ότι όταν το 17% των οδηγών, το οποίο αποτελεί ρεκόρ σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες (7 – 8%), κατεβαίνει από το τιμόνι ο οργανισμός δεν λειτουργεί προς όφελος της εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά συντηρεί τον πελατειακό μηχανισμό.
Ο κ. Σπίρτζης συμπλήρωσε ότι από τη Δ/νση Προσωπικού 340 φάκελοι με ειδικότητα οδηγού είναι κενοί και δεν έγινε καμία ενέργεια διερεύνησης από τις προηγούμενη διοίκηση της ΟΣΥ, ενώ είχε ενημερωθεί με εμπιστευτικό έγγραφο, να διερευνηθεί το γεγονός ότι απουσιάζει η επαγγελματική πιστοποίηση των εργαζομένων.
Το γεγονός αυτό πέρα της ηθικής διάστασης, αφορά και στην ασφάλεια των μετακινήσεων. «Έλεγχος εγκυρότητας των αδειών οδήγησης όλων των οδηγών που προσελήφθησαν στην εν λόγω ειδικότητα; Καμία ενέργεια!!! Τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι υπάρχουν ελλειπή στοιχεία για το 16% των οδηγών. Αυτή είναι η “εταιρική ευθύνη” της προηγούμενης διοίκησης να ικανοποιεί τη συναλλαγή προς ζημία της ασφάλειας των πολιτών και της αξιοπιστίας του Οργανισμού.» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Επίσης ο κ Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη η νέα Συλλογικής Σύμβαση Εργασίας και θα έχει χαρακτηριστικά εξορθολογισμού των επιδομάτων και αντικατάσταση των παράνομων επιδομάτων με το επίδομα κρίσιμης ειδικότητας, θέσης ευθύνης και της συνεισφοράς στη βιωσιμότητας των Αστικών Συγκοινωνιών ενώ ο υπουργός έκανε γνωστό ότι είναι έτοιμες οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις
Ειδικότερα σύμφωνα με προαναγγελία του υπουργού υποδομών και Μεταφορών η ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), προωθεί την πρόσληψη 130 οδηγών και 170 τεχνιτών.
Στο υπουργείο καταβάλλουν προσπάθεια για ένταξη νέου στόλου οχημάτων στο ΕΣΠΑ, με βάση μελέτη που εκπονήθηκε από τη διοίκηση της ΟΣΥ. Παράλληλα στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ (λεωφορεία και τρόλεϊ) πέρασε ρητά η πρόβλεψη προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες και προωθεί 495 προσλήψεις νέων οδηγών και 201 τεχνιτών. Σύμφωνα με αναλογιστικές μελέτες προωθούνται προσλήψεις, οι οποίες δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.
Οι παραπάνω ειδικότητες κρίνονται απαραίτητες για να αναδειχτούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τον κοινωνικό – αναπτυξιακό ρόλο των Δημόσιων ΜΜΜ. Ο κ Σπίρτζης συμπλήρωσε ότι 900 οδηγοί έχουν αλλάξει ειδικότητα, εκ των οποίων οι 400 με αποφάσεις της Διοίκησης και οι 300 με γνωμάτευση γιατρού. Γίνεται κατανοητό ότι όταν το 17% των οδηγών, το οποίο αποτελεί ρεκόρ σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες (7 – 8%), κατεβαίνει από το τιμόνι ο οργανισμός δεν λειτουργεί προς όφελος της εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά συντηρεί τον πελατειακό μηχανισμό.
Ο κ. Σπίρτζης συμπλήρωσε ότι από τη Δ/νση Προσωπικού 340 φάκελοι με ειδικότητα οδηγού είναι κενοί και δεν έγινε καμία ενέργεια διερεύνησης από τις προηγούμενη διοίκηση της ΟΣΥ, ενώ είχε ενημερωθεί με εμπιστευτικό έγγραφο, να διερευνηθεί το γεγονός ότι απουσιάζει η επαγγελματική πιστοποίηση των εργαζομένων.
Το γεγονός αυτό πέρα της ηθικής διάστασης, αφορά και στην ασφάλεια των μετακινήσεων. «Έλεγχος εγκυρότητας των αδειών οδήγησης όλων των οδηγών που προσελήφθησαν στην εν λόγω ειδικότητα; Καμία ενέργεια!!! Τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι υπάρχουν ελλειπή στοιχεία για το 16% των οδηγών. Αυτή είναι η “εταιρική ευθύνη” της προηγούμενης διοίκησης να ικανοποιεί τη συναλλαγή προς ζημία της ασφάλειας των πολιτών και της αξιοπιστίας του Οργανισμού.» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Επίσης ο κ Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη η νέα Συλλογικής Σύμβαση Εργασίας και θα έχει χαρακτηριστικά εξορθολογισμού των επιδομάτων και αντικατάσταση των παράνομων επιδομάτων με το επίδομα κρίσιμης ειδικότητας, θέσης ευθύνης και της συνεισφοράς στη βιωσιμότητας των Αστικών Συγκοινωνιών ενώ ο υπουργός έκανε γνωστό ότι είναι έτοιμες οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου