Πρωθυπουργέ μου έπαψε να έχει πλάκα το κοροιδιλίκι μας

Πρωθυπουργέ μου έπαψε να έχει πλάκα το κοροιδιλίκι. Και δεν αναφέρομε από σένα προς τα εμένα αλλά ,στο αυτούς προς τα εμάς.Το ανέκδοτο δεν είναι η λέξη αξιολόγηση, το ανέκδοτο είμαστε εμείς. Βλέπω οι φίλοι σου (δικοί μου ποτέ δεν ήταν) να μας ζητήσουν και προαπαιτούμενα, προληπτικά τα ονομάζουν, για την κηδεία μας. Αν και Πρωθυπουργέ μου, όσο σε χρειάστηκαν σε χρειάστηκαν, θέλουν τον δικό τους τώρα πάνω. Τι σημασία έχει αν αυτός που ρίχνει την ταφόπλακα στεναχωριέται ή είναι χαρούμενος, ο τάφος έτσι και αλλιώς το δικό μου πτώμα θα έχει.
Οι δημοσκοπήσεις δίνουν ξεκάθαρο προβάδισμα στην Νέα Δημοκρατία, αυτό σημαίνει Πρωθυπουργέ μου, ότι οι φίλοι σου προτιμούν έναν άβουλο Κυριάκο ώστε να κάνουν την δουλειά τους στο σπίτι μας με την ησυχία τους.
Δυο φορές σου έδωσα την ευκαιρία να μας σώσεις και εσύ πίστεψες πως θα το πετύχεις καλύτερα, ζητώντας την βοήθεια των φίλων σου. Δεν υπάρχει τρίτη ευκαιρία, είπαμε για μας έπαψε να έχει πλάκα.
Χάσαμε πρωθυπουργέ μου και χάσαμε γιατί εγώ πίστεψα σε εσένα και εσύ πίστεψες σε αυτούς.
Share on Google Plus

About ektos-ylhs.blogspot.com/

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ