15 ανατριχιαστικές δηλώσεις των πλέον διαβόητων serial killers της σύγχρονης ιστορίας!


Τα ίδια τα εγκλήματα των κατά συρροή δολοφόνων προκαλούν πάντα μια αποστροφή και ένα αίσθημα τρόμου. Ίσως όμως εξίσου τρομακτικές φαίνεται να είναι και οι δηλώσεις κάποιων εκ των πιο γνωστών serial killers που αποκαλύπτουν και την πιο σκοτεινή πλευρά τους, στην οποία μάλλον κανείς δεν θα ήθελε να βρεθεί.



Σίγουρα πάντως αυτές οι 15 δηλώσεις μπορεί να προκαλέσουν σε κάποιους μια μικρή ανατριχίλα:



  1. Πιστεύω πως ο μόνος τρόπος για να συμμορφώσεις τους ανθρώπους είναι να τους σκοτώσεις- Carl Panzram, ισχυρίστηκε πως διέπαρξε 21 δολοφονίες και περίπου 1.000 βιασμούς. Εκτελέστηκε το 1930
  2. Οι γυναίκες που σκότωσα ήταν βρωμιάρες, μπάσταρδες πόρνες που βρώμιζαν τους δρόμους. Εγώ απλά καθάριζα λίγο το μέρος- Peter Sutcliffe ή Yorkshire Ripper, καταδικάστηκε για 13 δολοφονίες γυναικών και επιχείρησε να σκοτώσει άλλες οκτώ
  3. Φίλε σκότωσα 20 άτομα. Μου αρέσει το αίμα- Richard Ramirez, διέπραξε 13 φόνους
  4. Στα όνειρά μου βλέπω ένα δάσος από σταυρούς που σταδιακά μετατρέπονται σε δέντρα. Στην αρχή φαίνεται να στάζουν σταγόνες βροχής από τα κλαδιά αλλά όσο πλησιάζω συνειδητοποιώ πως είναι αίμα. Ξαφνικά όλο το δάσος αρχίζει να συρρικνώνεται...Ένας άνδρας πηγαίνει σε κάθε δέντρο και μαζεύει το αίμα σε μια κούπα. Όταν η κούπα γεμίζει με πλησιάζει. «Πιες» μου λέει, αλλά εγώ δεν μπορώ να κουνηθώ-John Haig ή Acid Bath Merderer, δολοφόνησε τουλάχιστον έξι ανθρώπους στη Βρετανία και εκτελέστηκε το 1949
  5. Η φιλοδοξία μου να σκοτώσω περισσότερους ανθρώπους, αβοήθητους ανθρώπους, απ' ότι οποιοσδήποτε άλλος άνδρας ή γυναίκα- Jane Toppan, ομολόγησε 31 φόνους το 1901 αλλά αθωώθηκε καθώς κρίθηκε πως ήταν φρενοβλαβής
  6. Πάντα είχα την επιθυμία να προκαλώ πόνο τους άλλους και εκείνοι σε μένα. Πάντα απολάμβαναν ό,τι είχε να κάνει με τον πόνο. Αυτό ήταν πάντα ό,τι πιο ανώτερο- Albert Fish ή ο Βρυκόλακας του Μπρούκλιν, ομολόγησε πως βίασε και έφαγε 1.000 παιδιά. Εκτελέστήκε στη ηλεκτρική καρέκλα το 1936
  7. Πήρα το δεξί πόδι αυτής της γυναίκας, από το γόνατο έως τον γοφό, αφαίρεσα το λίπος και το έφαγα καθώς εκείνη κοιτούσε το άλλο κορίτσι. Όταν το δάγκωσα κυριολεκτικά κατουρήθηκε πάνω της- Arthrur Shawncross ή ο δολοφόνος του Τζένεσι Ρίβερ, δολοφόνησε τουλάχιστον 14 άτομα
  8. Το πότε αυτό το τέρας εισέβαλε στο κεφάλι μου δεν θα το μάθω ποτέ. Αλλά ήρθε για να μείνει. Πως μπορεί να θεραπεύσει κάποιος τον εαυτό του; Δεν μπορώ να το σταματήσω, το τέρας συνεχίζει και πληγώνει και εμένα όπως και την κοινωνία. Ίσως εσείς να το σταματήσετε. Εγώ δεν μπορώ- Dennis Rader ή ΒΤΚ (τα αρχικά των λέξεων bind, torture, kill δηλ. δέσε, βασάνισε, σκότωσε), δολοφόνησε 10 άτομα από το 1974 έως το 1991
  9. Υπήρχε μια σεξουαλική διέγερση...ακούς εκείνο το “ποπ” και τους βγάζεις το κεφάλι και τα κρατάς από τα μαλλιά. Καθώς κουνάς τα κεφάλια τους το σώμα τους απλά κάθεται εκεί. Αυτό με ερέθιζε-Edmund Kemper ή Co- Ed Butcher, σκότωσε 10 άτομα μεταξύ των οποίων τη μητέρα και τους παππούδες του
  10. Κυριολεκτικά τραγουδούσα καθώς γύριζα στο σπίτι μετά τον φόνο. Η ένταση, η επιθυμία να σκοτώσει μια γυναίκα είχε μεγαλώσει μέσα μου σε τόσο εκρηκτικό βαθμό που όταν τελικά τράβηξα την σκανδάλη όλη η ένταση, όλο το μίσος απλά εξαφανίστηκε, αλλά μόνο για λίγο- David Berkowitz ή Son of the Sam Killer, δολοφόνησε έξι άτομα το 1976
  11. Δεν πιστεύω στον άνθρωπο, στον θεό ή στο κακό. Μισό όλη την ανθρωπότητα συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου. Προσευχήθηκα για τους αδύναμους, τους άκακους και τους ανυποψίαστους. Αυτό το μάθημα μου το έμαθαν άλλοι: Η δύναμη κάνει τα πάντα σωστά- Gary Ridway ή Green River Killer, καταδικάστηκε τους στραγγαλισμούς 49 ανθρώπων
  12. Κάνω σεξ με όποιο τρόπο μπορώ. Εάν χρειάζεται να αναγκάσω κάποιον το κάνω. Τον βιάζω. Το έχω κάνει. Έχω σκοτώσει ζώα για να κάνω σεξ μαζί τους και έχω κάνει σεξ μαζί τους και όσο ήταν ζωντανά- Henry Lee Lucas, καταδικάστηκε για τη δολοφονία 11 ατόμων και εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης
  13. Γεννήθηκα με τον διάολο μέσα μου. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι για το γεγονός πως ήμουν δολοφόνος, όπως ένας ποιητής δεν μπορεί να κάνει κάτι για να σταματήσει να έχει έμπνευση. Όταν γεννήθηκα ο διάβολος στεκόταν στο πλάι του κρεβατιού μου και είναι μαζί μου από τότε- H.H. Holmes, ένας από τους πρώτους καταγεγραμμένους κατά συρροήν δολοφόνους. Ομολόγησε 27 δολοφονίες αν και εκτιμάται πως διέπραξε ακόμη και 200
  14. Η ακαταμάχητη επιθυμία μου ήταν να γευτώ τα κορμιά τους. Τις έβλεπα σαν αντικείμενα, σας ξένες. Είναι δύσκολο για να μένα να πιστέψω πως ένας άνθρωπος μπορεί να κάνει αυτά που έκανα- Jeffrey Dahmer ή Milwaukee Cannibal καταδικάστηκε για 15 δολοφονίες αλλά και για τις πράξεις του βιασμού, της νεκροφιλίας και του κανιβαλισμού
  15. Όταν θα με αποκεφαλίσετε θα μπορώ ακόμη να ακούω, έστω για λίγο τον ήχο του αίματος μου να πετιέται από τον λαιμό μου; Αυτό ήταν η μεγαλύτερη απόλαυση που θα έδινε τέλος σε όλες τις απολαύσεις- Peter Kurten ή Vampire of Dusseldorf, δολοφόνησε επτά άτομα και επιτέθηκε σε αρκετά ακόμη ενώ παραδέχθηκε πως έπινε το αίμα των θυμάτων του

Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ