Το μεγαλύτερο και βαθύτερο τούνελ του κόσμου εγκαινιάστηκε την Τρίτη στην Ελβετία, μετά από περίπου δύο χρόνια εργασιών.
Ο Πρόεδρος της Ελβετικής Συνομοσπονδίας Γιόχαν Σνάιντερ-Άμαν, η Γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι και ο νέος καγκελάριος της Αυστρίας Κρίστιαν Κερν ταξίδεψαν με την αμαξοστοιχία "Gottardo 2016" που εγκαινίασε την νέα αυτή σύνδεση.
Η 57 χιλιομέτρων σήραγγα San Gottardo θα παρέχει μια υψηλών ταχυτήτων σιδηροδρομική σύνδεση της Βόρειας με τη Νότια Ευρώπη, διασχίζοντας την καρδιά των Ελβετικών Αλπεων και ξεπερνά σε μήκος την 53,9 χιλιομέτρων σιδηροδρομική γραμμή Σεικάν στην Ιαπωνία
Αγαθά που μέχρι στιγμής μεταφέρονταν με εκατομμύρια φορτηγό κάθε χρόνο, τώρα θα μεταφέρονται με τρένα που θα διασχίζουν τη σήραγγα, δημιουργώντας έναν εμπορικό άξονα μεταξύ Ρότερνταμ και Γένοβας.
Η νέα αυτή σιδηροδρομική σύνδεση εγκαινιάστηκε με δύο τρένα να ξεκινούν από αντίθετες κατευθύνσεις , δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατοντάδες τυχερούς που κέρδισαν σε κλήρωση, να ταξιδέψουν στο παρθενικό τους ταξίδι κυριολεκτικά μέσα στις Αλπεις.
Η κατασκευή της σήραγγας κόστισε πάνω από 12 δις. εκατομμύρια, και οι μηχανικοί έπρεπε να μελετήσουν υπέδαφος που αποτελείτο από 73 διαφορετικά είδη πετρώματος
Ο Πρόεδρος της Ελβετικής Συνομοσπονδίας Γιόχαν Σνάιντερ-Άμαν, η Γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι και ο νέος καγκελάριος της Αυστρίας Κρίστιαν Κερν ταξίδεψαν με την αμαξοστοιχία "Gottardo 2016" που εγκαινίασε την νέα αυτή σύνδεση.
Η 57 χιλιομέτρων σήραγγα San Gottardo θα παρέχει μια υψηλών ταχυτήτων σιδηροδρομική σύνδεση της Βόρειας με τη Νότια Ευρώπη, διασχίζοντας την καρδιά των Ελβετικών Αλπεων και ξεπερνά σε μήκος την 53,9 χιλιομέτρων σιδηροδρομική γραμμή Σεικάν στην Ιαπωνία
Αγαθά που μέχρι στιγμής μεταφέρονταν με εκατομμύρια φορτηγό κάθε χρόνο, τώρα θα μεταφέρονται με τρένα που θα διασχίζουν τη σήραγγα, δημιουργώντας έναν εμπορικό άξονα μεταξύ Ρότερνταμ και Γένοβας.
Η νέα αυτή σιδηροδρομική σύνδεση εγκαινιάστηκε με δύο τρένα να ξεκινούν από αντίθετες κατευθύνσεις , δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατοντάδες τυχερούς που κέρδισαν σε κλήρωση, να ταξιδέψουν στο παρθενικό τους ταξίδι κυριολεκτικά μέσα στις Αλπεις.
Η κατασκευή της σήραγγας κόστισε πάνω από 12 δις. εκατομμύρια, και οι μηχανικοί έπρεπε να μελετήσουν υπέδαφος που αποτελείτο από 73 διαφορετικά είδη πετρώματος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου