Το παρακάτω σκιτσάκι δείχνει με μεγάλη ακρίβεια πως βλέπουμε
και αντιμετωπίζουμε τους γονείς μας όσο μεγαλώνουμε. Δεν χρειάζεται να περάσουν 40 χρόνια για να πείτε στους
γονείς σας ότι είναι πολύτιμοι για εσάς. Σήμερα κιόλας, πάτε να τους δώσετε μια
θερμή αγκαλιά!
Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου