Ευαγγελία Κοφινά : «Ποιήτρια, στιχουργός, μα πάνω από όλα άνθρωπος!»


«Πάντα ήμουν δίπλα στους ανθρώπους που με αγάπησαν!Ήμουν εκεί στις όμορφες αλλά και στις άσχημες στιγμές της ζωής τους... Νιώθω περήφανη που ποτέ μου δεν τους εγκατέλειψα!»



Ένα υπέροχο πρωινό μας χάρισε η ποιήτρια-στιχουργός Ευαγγελία Κοφινά!Μια θαυμάσια  συζήτηση εξελίχθηκε σε ανάλαφρους τόνους ! Η κυρία Κοφινά μας μίλησε για την μεγάλη αγάπη της , την ποίηση, καθώς και για την πορεία της ως στιχουργός. Μας γνώρισε με την Ένωση Συγγραφέων Πιερίας και μοιράστηκε μαζί μας  μοναδικές στιγμές έμπνευσης και δημιουργικότητας. 


  • Πότε ξεκινήσατε να ασχολείστε με την συγγραφή;
Όταν ξεκίνησα να γράφω ήμουν ακόμα στο γυμνάσιο. Βγήκε ξαφνικά από μέσα μου σαν μια έμφυτη ανάγκη να εκφραστώ και από τότε δεν σταμάτησα ποτέ. Στην πορεία της ζωής μου βρέθηκε μπροστά μου ο κ. Γιώργος Τσοπάνης ο οποίος με παρότρυνε να ασχοληθώ με την στιχουργική. Μου έδειξε το μέτρο και έτσι, σιγά σιγά άρχισα να μετατρέπω τα ποιήματα μου σε στίχους. Στα τελευταία 5 χρόνια πολλοί από τους στίχους μου μελοποιήθηκαν από νέους Έλληνες καλλιτέχνες.

 « Μετά από τόσα χρόνια, τώρα νιώθω πλέον ώριμη να εκφραστώ!! »


  • Ποιο ήταν το ερέθισμα που σας οδήγησε σε αυτόν τον τρόπο έκφρασής;
Μπορώ να πω ότι ήταν ο πόνος ! Όταν ήμουν ακόμη παιδί, ο πατέρας μου είχε περάσει μια σοβαρή περιπέτεια υγείας. Ήμουν 13 χρονών, έξω από το νοσοκομείο και τότε συνέβη. Έγραψα πάνω σε μια χαρτοπετσέτα,την πρώτη μου ποίηση.


 « Μύρισα το πρωινό και έγραψα το τραγούδι "'ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ". Μύριζε αγάπη εκείνο το πρωινό... »

  • Το έργο σας  επηρεάζεται από τα δρόμενα της Ελλάδας;
Είμαι σχετικά απόμακρη από όσα συμβαίνουν στην χώρα μας και γράφω καθαρά συναισθηματικά. Τα πολιτικά και οικονομικά γεγονότα που επικρατούν, περισσότερο με θλίβουν παρά με εμπνέουν. Το έργο μου βασίζεται στον έρωτα και την αγάπη.


«Ο έρωτας είναι μια ατελείωτη πηγή έμπνευσης! Μπορεί να είναι ένας, αλλά εμφανίζεται με πολλές και διαφορετικές μορφές!»

  • Τι θεωρείτε ότι σας έχει βοηθήσει περισσότερο στην πορεία σας ως  καλλιτέχνη;
H Ένωση Συγγραφέων Πιερίας με έχει βοηθήσει αρκετά στο έργο μου, διότι μου έδωσε την ευκαιρία να δω μέσα από τα μάτια άλλων ομότεχνων ανθρώπων και να εμπνευστώ από αυτούς.
  • Κάθε πότε πραγματοποιεί συναντήσεις η Ένωσή;
Πραγματοποιείτε μια συνάντηση το μήνα. Κάθε πρώτη  Δευτέρα του μήνα  τα μέλη της Ένωσης συγκεντρωνόμαστε στο γραφείο του Δικηγόρου κ. Παπανικολάου. Ο ίδιος και η γυναίκα του κ. Σιμεωνίδου μας έχουν παραχωρήσει εθελοντικά τον χώρο και τους ευχαριστούμε.

«Οι άνθρωποι που δεν ξέρουν να εκτιμούν την τέχνη θεωρούν ανώφελο αυτό που κάνουμε...»


  • Μπορείτε να μας αναφέρετε μερικά μέλη της ένωσης;
 Ο Ευγένιος Παπαδόπουλος(Πρόεδρος), ο Χάρης Μπικιρόπουλος(Αντιπρόεδρος), η Βιβή Κοντοπούλου( Κοσμήτορας), η Γιώτα Τσερτεκίδου, η  Ευγενία Κορτσάρη και πολλοί άλλοι...

  • Τι συμβουλή θα δίνατε σε έναν νέο συγγραφέα που θα ερχόταν στην Ένωση;
Να γράφει πάντα ό,τι νιώθει! Τα έργα μας, όταν βγαίνουν από την ψυχή μας, παρουσιάζουν εμάς και έτσι γίνονται μοναδικά διότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός.

«Το ραδιόφωνο αποτελούσε ένα όνειρο ζωής για μένα!»

  • Πέρα από την συγγραφή ασχολείστε με κάτι άλλο αυτόν τον καιρό;
Ναι, τον τελευταίο καιρό έχω μπει στον χώρο του ραδιοφώνου. Παρουσιάζω την εκπομπή "ΓΕΥΣΕΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ" στον ραδιοφωνικό σταθμό "ΡΑΔΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ".


Το ΕΚΤΟΣ-ΥΛΗΣ ευχαριστεί την κ. Κοφινά!

ΣΙΣΣΥ ΜΑΚΡΙΔΟΥ
Share on Google Plus

About KTIMA MORAITI

Με τα μάτια της Τέχνης,της Επιστήμης της Ειρωνίας, του Σαρκασμού αλλά και του Έρωτα και της Αγάπης ,βλέπουμε το σήμερα διαβάσουμε το χθες και ονειρευόμαστε το αύριο...
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΚΡΑ 9 / ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ Τ.Κ. 60100 / ΤΗΛ: 2351029728, 2351025120

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ